Počet záznamov: 1
Nástroje marketingovej komunikácie pri predaji bioproduktov
Názov Nástroje marketingovej komunikácie pri predaji bioproduktov Súbežný názov Marketing communication tools for sale bioproducs Autorské údaje Daniela Urblíková, Mária Andrejčíková Autor Urblíková Daniela EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Andrejčíková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Marketing a marketingová komunikácia II (vybrané aspekty, pohľady a trendy) : recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník. S. 163-173. - Podhájska : Východoeurópska agentúra pre rozvoj, 2013. ISBN 978-80-89608-11-9 Výstup z projektu VEGA 1/0906/11 Spoločenská zodpovednosť firiem v kotexte strategického marketingového nástroja v uzavretom cykle potravinového reťazca
Poznámky VEGA 1/0906/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * biopotraviny * značky výrobkov * spotrebitelia Anotácia Možnosti využitia nástrojov a správne zacielenie marketingového mixu pri predaji biopotravín. Charakteristika biopotravín a značky "BIO". Stanovisko spotrebiteľa a reakcia na jeho potreby. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01807-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1