Počet záznamov: 1  

Nástroje marketingovej komunikácie pri predaji bioproduktov

  1. Názov Nástroje marketingovej komunikácie pri predaji bioproduktov
    Súbežný názovMarketing communication tools for sale bioproducs
    Autorské údajeDaniela Urblíková, Mária Andrejčíková
    Autor Urblíková Daniela EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Andrejčíková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokumentMarketing a marketingová komunikácia II (vybrané aspekty, pohľady a trendy) : recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník. S. 163-173. - Podhájska : Východoeurópska agentúra pre rozvoj, 2013. ISBN 978-80-89608-11-9
    PoznámkyVEGA 1/0906/11/322
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * biopotraviny * značky výrobkov * spotrebitelia
    AnotáciaMožnosti využitia nástrojov a správne zacielenie marketingového mixu pri predaji biopotravín. Charakteristika biopotravín a značky "BIO". Stanovisko spotrebiteľa a reakcia na jeho potreby.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01807-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.