Počet záznamov: 1
Akceptácia podpory predaja domácich produktov spotrebiteľmi v maloobchode SR
Názov Akceptácia podpory predaja domácich produktov spotrebiteľmi v maloobchode SR Preklad názvu Acceptance of sales promotion of domestic products by consumers in retail in the Slovak Republic Autorské údaje Vanda Lieskovská, Silvia Megyesiová, Denisa Bilohuščinová Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Bilohuščinová Denisa EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 8, č. 2 (2013), s. 2-12. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podpora predaja * správanie spotrebiteľa * potraviny * marketing * stratégia marketingová Anotácia Výskum etnocentrizmu slovenského spotrebiteľa a komunikačná kampaň v zameraní na podporu predaja domácich produktov v slovenskom maloobchode. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01553-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2013: 1-2
článok
Počet záznamov: 1