Počet záznamov: 1  

Service level agreement ako nástroj na zvyšovanie hodnoty podniku

  1. Názov Service level agreement ako nástroj na zvyšovanie hodnoty podniku
    Súbežný názovService level agreement as a tool for increasing the value of enterprise
    Autorské údajeJanette Brixová
    Autor Brixová Janette EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument Nové trendy v oblasti rozpočtovo-kapitálových a finančných rozhodnutí a ich vplyv na hodnotu podniku : zborník vedeckých statí : priebežné výsledky riešenia grantovej úlohy VEGA č. 1/1071/12. S. 15-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3784-1
    Výstup z projektu VEGA 1/1071/12 Nové trendy v oblasti rozpočtovo-kapitálových a finančných rozhodnutí a ich vplyv na hodnotu podniku
    PoznámkyVEGA 1/1071/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť
    Heslá výkonnosť podniku * kvalita * služby * audit interný * zmluvy * systémy informačné organizácií * efektívnosť
    AnotáciaService level agreement (SLA) - zmluva o poskytovaní služieb, ktorú podnik uzatvára so svojimi zákazníkmi. ICS kontroly. Vykonanie interného auditu. Kľúčové výkonnostné ukazovatele. Podnikový informačný systém na podporu výkonnosti podniku.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferečných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01718-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.