Počet záznamov: 1  

Národný branding a verejná diplomacia: vzťah dvoch pojmov

  1. Názov Národný branding a verejná diplomacia: vzťah dvoch pojmov
    Autorské údajeLaura Meričková
    Autor Meričková Laura EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument VI. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná 8. listopadu 2013. S. [1-8] CD-ROM. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2013]. ISBN 978-80-7248-901-5
    PoznámkyI-13-114-00. - Článok je súčasťou projektu mladých vedeckých pracovníkov
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 327 - Medzinárodná politika. Medzinárodné politické vzťahy. Svetová politika. Zahraničná politika
    Heslá vzťahy hospodárske vonkajšie * politika zahraničná * diplomacia hospodárska * komunikácia externá * prezentácia
    AnotáciaV rámci verejnej diplomacie ako širšej stratégie, ktorá sa snaží o politické ciele sa národný branding identifikuje ako nástroj zameriavajúci sa na ekonomické ciele. Pod verejnou diplomaciou rozumieme stratégiu národnej prezentácie, ktorá vychádza z iniciatívy vlády.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01750-012, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.