Počet záznamov: 1  

Search engine marketing

  1. Názov Search engine marketing
    Autorské údajeSherzod Karimov
    Autor Karimov Sherzod EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 642-650 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7
    PoznámkyPMVP I-13-104-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá internet * stránky webové * siete sociálne * marketing * reklama
    AnotáciaInternetové vyhľadávače (search engine). Podiel na svetovom trhu internetových vyhľadávačov. Search Engine Marketing (SEM) - vymedzenie pojmu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02171-090, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.