Počet záznamov: 1  

Nakupovanie priateľské generáciám ako zdroj konkurenčnej výhody

  1. Názov Nakupovanie priateľské generáciám ako zdroj konkurenčnej výhody
    Súbežný názovSenior friendly business as a source of competitive advantage
    Autorské údajeMichaela Krescanková
    Autor Krescanková Michaela EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 822-832 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    PoznámkyVEGA 1/0612/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65 - Riadenie podniku a organizácia priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá správanie spotrebiteľa * seniori * maloobchod * organizácia podniku * organizácia predaja * výhody konkurenčné
    AnotáciaPríspevok poukazuje na dôležitosť segmentu seniorov v súčasnom marketingovom myslení predajcov. Seniori majú svoje osobité charakteristiky, potreby a preferencie v oblasti nákupu. Predajcovia by sa mali zamyslieť nielen nad rôznorodosťou ponúkaného sortimentu, ale aj nad dispozičným riešením prevádzok. Pohľad na reflektovanie trendu starnutia vo vybraných maloobchodných predajniach.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02171-075, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.