Počet záznamov: 1
Efektívnosť vernostných programov v podmienkach silnejúcej konkurencie
Názov Efektívnosť vernostných programov v podmienkach silnejúcej konkurencie Súbežný názov Effectiveness of loyalty programs in terms of increasing competition Autorské údaje Marta Pavliková Autor Pavliková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 1162-1173 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá lojálnosť zákazníkov * programy vernostné * karty zákaznícke * konkurencia * efektívnosť Anotácia Podstata a typológia vernostných programov. Aktuálna situácia a efektívnosť vernostných programov. Možné smery vývoja efektívnych vernostých programov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02171-033, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 541.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1