Počet záznamov: 1  

Vybrané možnosti a problémy uplatňení pupilometrie v marketingu

  1. Názov Vybrané možnosti a problémy uplatňení pupilometrie v marketingu
    Súbežný názovSelected possibilities and problems of pupillary measurement utilization in marketing
    Autorské údajePetr Červenka, Jana Naščáková
    Autor Červenka Petr
    Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokumentMarketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 1. S. 80-86 CD-ROM. - Ružomberok : VERBUM - vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku, 2012. ISBN 978-80-8084-997-9
    PoznámkyProjekt SGS SGS10/270/OHK5/3T/13
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * veda * emócie * výskum * spotrebitelia
    AnotáciaPodstata a využitie pupilometrie v marketingu. Druhy pupilometrie, praktické návrhy a predpoklady využitia v marketingu. Návrh postupu experimentu s pupilometriou a využitím očnej kamery. Praktické problémy, ktoré je nutné pri experimentovaní eliminovať.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01581-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.