Počet záznamov: 1
Miesto a význam predmetu Medzinárodný marketing študijného odboru Ekonomika a manažment podniku
Názov Miesto a význam predmetu Medzinárodný marketing študijného odboru Ekonomika a manažment podniku Súbežný názov The place and importance of the course International marketing in the field of study Economics and Corporate Management Autorské údaje Rastislav Ručinský Autor Ručinský Rastislav EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód IV. (2013) : zborník príspevkov zo IV. medzinárodnej vedeckej konferencie : 12. - 13. 3. 2013, Košice, Slovenská republika. S. 161 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3612-7 Poznámky Abstrakt Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Heslá školy vysoké * univerzity * štúdium vysokoškolské * programy študijné * predmety učebné * marketing * manažment Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01586-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1