Počet záznamov: 1
Analýza výdavkov na reklamu v automobilovom priemysle a ich vplyv na znalosť značky
Názov Analýza výdavkov na reklamu v automobilovom priemysle a ich vplyv na znalosť značky Súbežný názov Analysis of the advertising cost in the automotive industry and their impact on brand awarness Autorské údaje Mária Spišiaková Autor Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 1548-1559 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá priemysel automobilový * propagácia * komunikácia marketingová * značky výrobkov * výdavky Anotácia Analýza mediálnych výdavkov na reklamu výrobcov automobilov za prvých deväť mesiacov roku 2013. Realizácia prieskumu exploračnou metódou štruktúrovaným dotazníkom zameraným na zistenie znalosti značky. Medzi top 5 zadávateľov reklamy patria značky Škoda, Kia, Peugeot, Hyundai a Citroen. Spontánna znalosť značky sa zvyšuje v závislosti od objemu reklamy a od kreativity. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02171-015, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 701.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1