Počet záznamov: 1  

Analýza výdavkov na reklamu v automobilovom priemysle a ich vplyv na znalosť značky

  1. Názov Analýza výdavkov na reklamu v automobilovom priemysle a ich vplyv na znalosť značky
    Súbežný názovAnalysis of the advertising cost in the automotive industry and their impact on brand awarness
    Autorské údajeMária Spišiaková
    Autor Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. S. 1548-1559 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá priemysel automobilový * propagácia * komunikácia marketingová * značky výrobkov * výdavky
    AnotáciaAnalýza mediálnych výdavkov na reklamu výrobcov automobilov za prvých deväť mesiacov roku 2013. Realizácia prieskumu exploračnou metódou štruktúrovaným dotazníkom zameraným na zistenie znalosti značky. Medzi top 5 zadávateľov reklamy patria značky Škoda, Kia, Peugeot, Hyundai a Citroen. Spontánna znalosť značky sa zvyšuje v závislosti od objemu reklamy a od kreativity.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02171-015, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF701.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.