Počet záznamov: 1  

Marketing kultury: nakupní preference na trzích divadel a kin

  1. Názov Marketing kultury: nakupní preference na trzích divadel a kin
    Preklad názvuMarketing of culture preferences in the markets of theaters and cinemas
    Autorské údajeRadim Bačuvčík
    Autor Bačuvčík Radim
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 8, č. 2 (2013), s. 13-27. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kultúra * umenie * stratégia marketingová
    AnotáciaKultúra, umenie a marketing. Vzťah ľudí k divadlu a kinu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2013: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.