Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu
Názov Marketingová komunikácia a vernostné programy vybraných medzinárodných maloobchodných reťazcov na slovenskom trhu . II. Preklad názvu Marketing communication and loyalty programs of selected international retail chains in the slovak market Autorské údaje Martin Šeliga, Peter Štachoň Autor Šeliga Martin Spoluautori Štachoň Peter Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 8, č. 2 (2013), s. 37-41. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá Slovensko * trh * programy vernostné * maloobchod * zákazníci * komunikácia marketingová Anotácia Pojem manažment zákazníckej skúsenosti. Posun marketingových stratégií smerom k CEM. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2013: 1-2
článok
Počet záznamov: 1