Počet záznamov: 1  

Teoretické a praktické aspekty hodnotenia marketingovej výkonnosti

  1. Názov Teoretické a praktické aspekty hodnotenia marketingovej výkonnosti
    Preklad názvuTheoretical and practical aspects of marketing performance evaluation
    Autorské údajeGabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová, Ľuboš Cibák
    Autor Pajtinková - Bartáková Gabriela
    Spoluautori Gubíniová Katarína
    Cibák Ľuboš
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 8, č. 2 (2013), s. 42-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výkonnosť * výdavky * audit * stratégia marketingová * marketing manažment
    AnotáciaHodnotenie marketingovej výkonnosti ako integrálna súčasť komplexného hodnotenia organizácie. Komparácia hodnotenia marketingovej produktivity a marketingového auditu. Modely používané na hodnotenie marketingovej výkonnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2013: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.