Počet záznamov: 1  

Marketingový mix 4S v inovačných projektoch

  1. Názov Marketingový mix 4S v inovačných projektoch . 21
    Preklad názvu4S Marketing Mix in Innovative Projects
    Autorské údajePeter Filo
    Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentInovace - generátor výkonnosti firmy. S. 288-301. - [Praha] : Nakladatelství Adart, 2013. ISBN 978-80-87829-07-3
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing mix * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * inovácia * projekty
    AnotáciaProjektové procesy a projektové princípy inovácie. 4S marketing mix v projektoch. Solution and significance - interný a externý projekt určuje cenu projektu. Streams and placement - distribúcia v projektoch. Stimulation - komunikácia s dotknutými osobami. Multilaterálna marketingová komunikačná stratégia.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01603-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.