Počet záznamov: 1
Globálna orientácia európskeho retailingu
Názov Globálna orientácia európskeho retailingu Preklad názvu The Global orientation of European retailing Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 24 (2013), s. 513-524. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá retailing * obchod svetový * podnikanie elektronické * internacionalizácia * marketing Anotácia Analýza európskeho obchodu a charakter a dôsledky globálnych trendov hlavne v oblasti európskeho retailingu. Podstata a význam retailingu. Európske typy retailingu. Súčasnosť a budúcosť európskeho retailingu. Internacionalizácia a postupná globalizácia európskeho retailingu. Koncentrácia, kooperácia a špecializácia európskeho retailingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01622-002, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 21-24
článok
Počet záznamov: 1