Počet záznamov: 1  

Globálna orientácia európskeho retailingu

  1. Názov Globálna orientácia európskeho retailingu
    Preklad názvuThe Global orientation of European retailing
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 24 (2013), s. 513-524. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá retailing * obchod svetový * podnikanie elektronické * internacionalizácia * marketing
    AnotáciaAnalýza európskeho obchodu a charakter a dôsledky globálnych trendov hlavne v oblasti európskeho retailingu. Podstata a význam retailingu. Európske typy retailingu. Súčasnosť a budúcosť európskeho retailingu. Internacionalizácia a postupná globalizácia európskeho retailingu. Koncentrácia, kooperácia a špecializácia európskeho retailingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01622-002, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 21-24

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.