Počet záznamov: 1  

Jak a proč měřit chování lidí na internetu

  1. Názov Jak a proč měřit chování lidí na internetu
    Autorské údajeJan Lajka
    Autor Lajka Jan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 23, č. 4 (2013), s. 6. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá internet * marketing * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaVýskum vplyvu marketingových aktivít na chovanie na webe. Výskum vplyvu chovania na webe na nákup tovaru a služieb. Cesty, ktorými ľudia napĺňajú svoje potreby na internete.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.