Počet záznamov: 1  

Okno do černé skřínky - biometrie ve službách POP komunikace

  1. Názov Okno do černé skřínky - biometrie ve službách POP komunikace
    Autorské údajeDaniel Jesenský
    Autor Jesenský Daniel
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 23, č. 4 (2013), s. 9-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * biometrika
    AnotáciaNeuromarketing vnímajú niektorí marketéri ako spásonosnú príležitosť, ktorá v budúcnosti výrazne ovplyvní marketingovú komunikáciu nielen v nadlinkovej reklame, ale aj v mieste predaja. Biometria v marketingovej komunikácii.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.