Počet záznamov: 1  

Ktorým informačným zdrojom dôverujú ženy pri zvykových nákupoch?

  1. Názov Ktorým informačným zdrojom dôverujú ženy pri zvykových nákupoch?
    Autorské údajeAlena Kusá, Veronika Hrabačková
    Autor Kusá Alena
    Spoluautori Hrabačková Veronika
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 23, č. 4 (2013), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá správanie spotrebiteľa * zdroje informácií * rozhodovanie nákupné * ženy * komunikácia marketingová
    AnotáciaSpotrebiteľské správanie žien a marketingová komunikácia. Unikátne faktory ako výsledok faktorovej analýzy pre zvykové nákupy rýchloobrátkového tovaru. Hodnotiace výroky pre dôveryhodnosť informačných zdrojov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.