Počet záznamov: 1
Efektívna interná a externá komunikácia v kontexte trendov v automobilových koncernoch
Názov Efektívna interná a externá komunikácia v kontexte trendov v automobilových koncernoch Preklad názvu The Effective internal and external communication in the context of trends in automotive concerns Autorské údaje Zuzana Lukačovičová Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 24 (2013), s. 656-667. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * komunikácia externá * komunikácia interná * priemysel automobilový Anotácia Možné smery, ako by sa mohla uberať komunikácia na internej a externej úrovni pre automobilové koncerny na Slovensku v kontexte súčasných trendov v tomto odvetví. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01622-013, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 21-24
článok
Počet záznamov: 1