Počet záznamov: 1  

Metóda obsahového a jazykového integrovaného vyučovania (CLIL) ako jeden z hlavných trendov vo vyučovaní jazykov

  1. Názov Metóda obsahového a jazykového integrovaného vyučovania (CLIL) ako jeden z hlavných trendov vo vyučovaní jazykov
    Autorské údajeSoňa Danišová
    Autor Danišová Soňa EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Zdrojový dokument Cudzie jazyky v premenách času III : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 23. novembra 2012 [v Bratislave]. S. 175-185 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 987-80-225-3657-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá vzdelávanie * vyučovanie * jazyky cudzie
    AnotáciaCLIL je skratka, ktorá znamená Obsahové a jazykové integrované vyučovanie. Skratka CLIL je používaná ako generický termín popisujúci všetky typy ustanovení, v ktorom je druhý jazyk (cudzí, regionálny, menšinový jazyk alebo iný úradný jazyk štátu) používaný k výučbe určitých predmetov v inom vzdelávacom programe ako sú vedené samotné jazykové kurzy. Článok ponúka pomerne kritický, ale komplexný prehľad CLIL s argumentmi na špecifiká tohto moderného prístupu k jazyku v oblasti vzdelávania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01637-015, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.