Počet záznamov: 1
Metóda obsahového a jazykového integrovaného vyučovania (CLIL) ako jeden z hlavných trendov vo vyučovaní jazykov
Názov Metóda obsahového a jazykového integrovaného vyučovania (CLIL) ako jeden z hlavných trendov vo vyučovaní jazykov Autorské údaje Soňa Danišová Autor Danišová Soňa EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Zdrojový dokument Cudzie jazyky v premenách času III : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 23. novembra 2012 [v Bratislave]. S. 175-185 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 987-80-225-3657-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Heslá vzdelávanie * vyučovanie * jazyky cudzie Anotácia CLIL je skratka, ktorá znamená Obsahové a jazykové integrované vyučovanie. Skratka CLIL je používaná ako generický termín popisujúci všetky typy ustanovení, v ktorom je druhý jazyk (cudzí, regionálny, menšinový jazyk alebo iný úradný jazyk štátu) používaný k výučbe určitých predmetov v inom vzdelávacom programe ako sú vedené samotné jazykové kurzy. Článok ponúka pomerne kritický, ale komplexný prehľad CLIL s argumentmi na špecifiká tohto moderného prístupu k jazyku v oblasti vzdelávania. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01637-015, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1