Počet záznamov: 1  

Nákupné správanie spotrebiteľov v SR v kontexte relevantných vplyvov

  1. Názov Nákupné správanie spotrebiteľov v SR v kontexte relevantných vplyvov
    Preklad názvuConsumer purchasing behavior in Slovak Republic in the context of relevant effects
    Autorské údajeJana Majerová, Katarína Zvaríková
    Autor Majerová Jana
    Spoluautori Zvaríková Katarína
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2013), s. 51-59. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing * stratégia marketingová
    AnotáciaDeskripcia jednotlivých objektívnych a subjektívnych faktorov vplývajúcich na nákupné správanie spotrebiteľov v Slovenskej republike. Poznanie týchto faktorov je totiž spôsobilé posilniť konkurenčné postavenie značiek na trhu takým spôsobom, že manažéri budú schopní na základe ich analýzy kvalifikovanejšie odhadnúť budúce nákupné správanie spotrebiteľov a tomu podmieniť aj implementovaný marketingový mix.deskripciou jednotlivých objektívnych a subjektívnych faktorov vplývajúcich na nákupné správanie spotrebiteľov v Slovenskej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.