Počet záznamov: 1
Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov - trend k marketingovému inžinierstvu
Názov Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov - trend k marketingovému inžinierstvu Preklad názvu Modelling decision-making processes of marketing ma nagers - trend to marketing engineering Autorské údaje Jaroslav Kita Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * stratégia marketingová * podpora predaja * koncepcie * modely * vzorce Anotácia Prehľad problematiky modelovania ako základného prístupu a trendu od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu. Výber a charakteristika interaktívnych modelov. Význam modelovania a marketingového inžinierstva. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1