Počet záznamov: 1  

Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov - trend k marketingovému inžinierstvu

  1. Názov Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov - trend k marketingovému inžinierstvu
    Preklad názvuModelling decision-making processes of marketing ma nagers - trend to marketing engineering
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * stratégia marketingová * podpora predaja * koncepcie * modely * vzorce
    AnotáciaPrehľad problematiky modelovania ako základného prístupu a trendu od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu. Výber a charakteristika interaktívnych modelov. Význam modelovania a marketingového inžinierstva.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.