Počet záznamov: 1  

Dostupnosť ako základný prvok atraktívnosti predajne

  1. Názov Dostupnosť ako základný prvok atraktívnosti predajne
    Preklad názvuAccessibility as an essential element of attractive ness of the retail unit
    Autorské údajePavol Kita
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. S. [1-11] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.378 - Obchodná sieť
    Heslá maloobchod * siete maloobchodné * reťazce distribučné * správanie spotrebiteľa * konkurencieschopnosť
    AnotáciaAnalýza dostupnosti maloobchodných predajní v meste Bratislava a možnosti zvýšenia ich atraktívnosti. Diferenciácia potrieb obyvateľov. Konkurencieschopnosť a umiestnenie maloobchodných predajní.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.