Počet záznamov: 1  

Postavenie public relations v komunikačnej politike podniku

  1. Názov Postavenie public relations v komunikačnej politike podniku
    Preklad názvuPlace of the public relations in the communicationn policy of the company
    Autorské údajeKatarína Zvaríková, Jana Majerová
    Autor Zvaríková Katarína
    Spoluautori Majerová Jana
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2013), s. 80-86. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * vzťahy s verejnosťou * nástroje marketingové * podnik * reklama
    AnotáciaPublic relations ako fenomén dnešnej doby. Pojem Public relations a to nielen v rámci pozitívnych definícií ale aj z pohľadu kritického. Public relations ako nástroj marketingovej komunikácie. Charakteristika základných predpokladov úspešnej aplikácie tohto komunikačného nástroja.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.