Počet záznamov: 1
Postavenie public relations v komunikačnej politike podniku
Názov Postavenie public relations v komunikačnej politike podniku Preklad názvu Place of the public relations in the communicationn policy of the company Autorské údaje Katarína Zvaríková, Jana Majerová Autor Zvaríková Katarína Spoluautori Majerová Jana Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2013), s. 80-86. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * vzťahy s verejnosťou * nástroje marketingové * podnik * reklama Anotácia Public relations ako fenomén dnešnej doby. Pojem Public relations a to nielen v rámci pozitívnych definícií ale aj z pohľadu kritického. Public relations ako nástroj marketingovej komunikácie. Charakteristika základných predpokladov úspešnej aplikácie tohto komunikačného nástroja. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 2
článok
Počet záznamov: 1