Počet záznamov: 1  

Marketing in regional development

  1. Názov Marketing in regional development
    Autorské údajeMiroslav Foret and others
    Autor Foret Miroslav
    Spoluautori Hesková Marie
    Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Vaňová A.
    Korporácia Mendelova univerzita v Brně . Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií
    Vydavateľské údajeBrno : Mendel University in Brno , 2013. - 138 s. [9,47 AH]
    Vydanie1st is.
    ISBN978-80-7375-812-7
    PoznámkyCZ.1.07/2.2.00/28.0258
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing manažment * systémy informačné * marketing mix * rozvoj regionálny * marketing environmentálny * marketing mestský
    Kategória EPCSkriptá a učebné texty
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01709-001, kópia titul. strany


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.