Počet záznamov: 1  

Využitie marketingového mixu pre zvýšenie konkurencieschopnosti podniku

  1. Názov Využitie marketingového mixu pre zvýšenie konkurencieschopnosti podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeMonika Dolobáčová, školiteľ: Daniela Urblíková
    Autor Dolobáčová Monika
    Ďalší autori Urblíková Daniela (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2013. - 72 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra875946

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.