Počet záznamov: 1
Využitie marketingového mixu pre zvýšenie konkurencieschopnosti podniku
Názov Využitie marketingového mixu pre zvýšenie konkurencieschopnosti podniku : bakalárska práca Autorské údaje Monika Dolobáčová, školiteľ: Daniela Urblíková Autor Dolobáčová Monika Ďalší autori Urblíková Daniela (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu Vydavateľské údaje Košice, 2013. - 72 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 875946
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1