Počet záznamov: 1  

Vplyv online predaja na konštrukciu komunikačného mixu

  1. Názov Vplyv online predaja na konštrukciu komunikačného mixu
    Preklad názvuInfluence of online selling on communication mix composition
    Autorské údajeLucia Coskun
    Autor Coskun Lucia
    Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 5, č. 2 (2013), s. 154-159. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2013. ISSN 1338-5127
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá obchod elektronický * víno * podnik * komunikácia marketingová * marketing mix
    AnotáciaAnalýza vplyvu online predaja na zloženie foriem reklamy vo vinárskych podnikoch. Tento prínos má velký vplyv na štruktúru komunikačného mixu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.