Počet záznamov: 1
Formalizácia procesu marketingového plánovania v MaSP na Slovensku
Názov Formalizácia procesu marketingového plánovania v MaSP na Slovensku Preklad názvu Formalization of marketing planning in SME`S in Slovakia Autorské údaje Jaroslav Ďaďo, Kamila Valkovcová Autor Ďaďo Jaroslav Spoluautori Valkovcová Kamila Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 5, č. 2 (2013), s. 170-168. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2013. ISSN 1338-5127 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá Slovensko * podnik malý * podnik stredný * analýza ekonomická * plán marketingový Anotácia Analýza formalizácie procesu marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku, keďže proces marketingového plánovania pomáha podnikom udržať si pozíciu na trhu a zlepšovať výkony. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 2
článok
Počet záznamov: 1