Počet záznamov: 1  

Formalizácia procesu marketingového plánovania v MaSP na Slovensku

  1. Názov Formalizácia procesu marketingového plánovania v MaSP na Slovensku
    Preklad názvuFormalization of marketing planning in SME`S in Slovakia
    Autorské údajeJaroslav Ďaďo, Kamila Valkovcová
    Autor Ďaďo Jaroslav
    Spoluautori Valkovcová Kamila
    Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 5, č. 2 (2013), s. 170-168. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2013. ISSN 1338-5127
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Slovensko * podnik malý * podnik stredný * analýza ekonomická * plán marketingový
    AnotáciaAnalýza formalizácie procesu marketingového plánovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku, keďže proces marketingového plánovania pomáha podnikom udržať si pozíciu na trhu a zlepšovať výkony.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.