Počet záznamov: 1  

Zelený marketing ako zdroj konkurenčnej výhody a príležitosť pre inováciu a udržateľný rozvoj v chemickom podniku

  1. Názov Zelený marketing ako zdroj konkurenčnej výhody a príležitosť pre inováciu a udržateľný rozvoj v chemickom podniku
    Preklad názvuGreen marketing as a source of competitive advantage and opportunity for innovation and sustainable development in chemical enterprise
    Autorské údajeMartina Rypáková, Anna Križanová
    Autor Rypáková Martina
    Spoluautori Križanová Anna
    Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 5, č. 2 (2013), s. 285-296. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2013. ISSN 1338-5127
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * chémia * marketing environmentálny * ochrana prostredia životného * stratégia marketingová
    AnotáciaKrátky prierez problematiky zeleného marketingu a jeho vývoja, dôvody implementácie do podnikových procesov a definovanie „4P“ zeleného marketingu. Všetky tieto teoretické východiská sú implementované na produkt chemického podniku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.