Počet záznamov: 1  

Metódy merania a hodnotenia marketingovej orientácie podnikov

  1. Názov Metódy merania a hodnotenia marketingovej orientácie podnikov
    Preklad názvuMethods of measurement and evaluation of marketing orientation
    Autorské údajeJaroslav Ďaďo, Jana Ďaďová
    Autor Ďaďo Jaroslav
    Spoluautori Ďaďová Jana
    Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 4, č. 2 (2012), s. 129-138. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2012. ISSN 1338-5127
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá výkonnosť podniku * podnik malý * podnik stredný * Slovensko * výkony podnikové * stratégia marketingová
    AnotáciaVymedzenie a analýza hodnotenia marketingovej orientácie v zahraničí, a na vybraných malých a stredných podnikoch na Slovensku, overenie ich vhodnosti. Zhodnotenie vplyvu marketingovej orientácie na výkonnosť týchto podnikov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.