Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia vybranej pivovarníckej spoločnosti

  1. Názov Marketingová stratégia vybranej pivovarníckej spoločnosti
    Autorské údajePeter Lengyel, Jana Naščáková
    Autor Lengyel Peter
    Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokumentMarketing, manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov z 1. medzinárodnej konferencie, Košice, 24.-25. október 2013. S. 117-118. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISBN 978-80-225-3732-2
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing strategický * stratégia marketingová * inovácia
    Kategória EPCAbstrakty odborných prác z domácich podujatí (konferencie...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01812-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.