Počet záznamov: 1  

Key marketing metrics

  1. Názov Key marketing metrics : the 50+ metrics every manager needs to know
    Autorské údajePaul W. Farris ... [et al.]
    Autor Farris Paul W.
    Spoluautori Bendle Neil T.
    Pfeifer Phillip E.
    Reibstein David J.
    Vydavateľské údajeHarlow : Wharton School Publishing , 2009. - xiii, 353 s.
    ISBN978-0-273-72203-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * trh * manažment * portfólio * zákazníci * predaj * ceny * propagácia * reklama * financie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra876949

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    876949SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.