Počet záznamov: 1
Kľúčové oblasti manažmentu maloobchodnej jednotky
Názov Kľúčové oblasti manažmentu maloobchodnej jednotky Autorské údaje Erika Dudáš-Pajerská Autor Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument V.I.P. (Výskum, vývoj a implementácia nástrojov IMS v podnikoch SR) : recenzovaný zborník vedeckých prác k riešeniu projektu MVP č. I-13-112-00. S. 5-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3792-6 Výstup z projektu IGP I-13-112-00 V.I.P (Výskum, vývoj a implementácia nástrojov IMS v podnikoch SR)
Poznámky I-13-112-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * stratégia obchodná * maloobchod * komunikácia marketingová * marketing územia * lojálnosť zákazníkov Anotácia Kľúčové oblasti retail manažmentu sú navzájom prepojené, čo sa prejavuje rozhodovaním manažéra maloobchodnej jednotky. Atraktivita územia predstavuje oblasť, ktorá povedie z hľadiska regionálnych disparít k rozhodovaniu o kľúčových oblastiach retail manažmentu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01876-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1