Počet záznamov: 1  

Kľúčové oblasti manažmentu maloobchodnej jednotky

  1. Názov Kľúčové oblasti manažmentu maloobchodnej jednotky
    Autorské údajeErika Dudáš-Pajerská
    Autor Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument V.I.P. (Výskum, vývoj a implementácia nástrojov IMS v podnikoch SR) : recenzovaný zborník vedeckých prác k riešeniu projektu MVP č. I-13-112-00. S. 5-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3792-6
    Výstup z projektu IGP I-13-112-00 V.I.P (Výskum, vývoj a implementácia nástrojov IMS v podnikoch SR)
    PoznámkyI-13-112-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * stratégia obchodná * maloobchod * komunikácia marketingová * marketing územia * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaKľúčové oblasti retail manažmentu sú navzájom prepojené, čo sa prejavuje rozhodovaním manažéra maloobchodnej jednotky. Atraktivita územia predstavuje oblasť, ktorá povedie z hľadiska regionálnych disparít k rozhodovaniu o kľúčových oblastiach retail manažmentu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01876-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.