Počet záznamov: 1  

Stratégia malého obchodného podniku špecializovaného tovaru pri rozširovaní obchodných sietí

  1. Názov Stratégia malého obchodného podniku špecializovaného tovaru pri rozširovaní obchodných sietí
    Preklad názvuStrategy of small retail enterprise of specialized goods during expansion of retail chains
    Autorské údajeLucia Demjanová
    Autor Demjanová Lucia EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokumentMarketing, manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník abstraktov z 1. medzinárodnej konferencie, Košice, 24.-25. október 2013. S. 144-145. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2013. ISBN 978-80-225-3732-2
    PoznámkyAbstrakt
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá manažment strategický * marketing manažment * stratégia obchodná * maloobchod špecializovaný * kvalita služieb
    Kategória EPCAbstrakty odborných prác z domácich podujatí (konferencie...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01877-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.