Počet záznamov: 1  

Informačné systémy marketingu

  1. Názov Informačné systémy marketingu : technológie pre interaktívny marketing
    Autorské údajeAndrej Miklošík, recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Žák Štefan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hriciga Andrej (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2014. - 268 s. [16,58 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-225-3832-9
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systémy informačné * marketing * podnik * systémy informačné manažérske * moduly * inovácia * maloobchod * veľkoobchod * automatizácia * identifikácia automatická * marketing elektronický * internet * marketing mix
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.12, z toho voľných 10, prezenčne 2
    Odkazy (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra876282, 876283, 877100-877108, 877225
    Archív EPCE14 00263-001, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    876282SEKSklad knižničného fonduvoľný
    876283SEKSklad knižničného fonduvoľný
    877100SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    877101SEKSklad knižničného fonduvoľný
    877102SEKSklad knižničného fonduvoľný
    877103SEKSklad knižničného fonduvoľný
    877104SEKSklad knižničného fonduvoľný
    877105SEKSklad knižničného fonduvoľný
    877106SEKSklad knižničného fonduvoľný
    877107SEKSklad knižničného fonduvoľný
    877108SEKSklad knižničného fonduvoľný
    877225SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.