Počet záznamov: 1  

Personálny marketing v procese tvorby podnikovej kultúry spájajúcich sa spoločností

  1. Názov Personálny marketing v procese tvorby podnikovej kultúry spájajúcich sa spoločností
    Súbežný názovPersonnel marketing in the process of the construction of the corporate culture of companies
    Autorské údajeAnna Polednáková, Božena Hrvoľová
    Autor Polednáková Anna EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Hrvoľová Božena EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Personálny marketing a personálny manažment v organizácii : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 27-34. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3843-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnik * kultúra podniková * akvizícia * fúzie * riadenie ľudských zdrojov * marketing personálny
    AnotáciaPolitické a kultúrne aspekty integrácie ako východisko personálneho marketingu. Vplyv organizačnej kultúry na integračný proces a výkon akvizície. Alternatívne pohľady na podobnosti v kultúre. Rozdiely v národnej kultúre a cezhraničná integrácia. Strategické a kultúrne zmeny.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01893-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.