Počet záznamov: 1
Personálny marketing v procese tvorby podnikovej kultúry spájajúcich sa spoločností
Názov Personálny marketing v procese tvorby podnikovej kultúry spájajúcich sa spoločností Súbežný názov Personnel marketing in the process of the construction of the corporate culture of companies Autorské údaje Anna Polednáková, Božena Hrvoľová Autor Polednáková Anna EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Hrvoľová Božena EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Personálny marketing a personálny manažment v organizácii : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 27-34. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3843-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnik * kultúra podniková * akvizícia * fúzie * riadenie ľudských zdrojov * marketing personálny Anotácia Politické a kultúrne aspekty integrácie ako východisko personálneho marketingu. Vplyv organizačnej kultúry na integračný proces a výkon akvizície. Alternatívne pohľady na podobnosti v kultúre. Rozdiely v národnej kultúre a cezhraničná integrácia. Strategické a kultúrne zmeny. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01893-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1