Počet záznamov: 1
Funkcie personálneho marketingu z hľadiska trhu práce
Názov Funkcie personálneho marketingu z hľadiska trhu práce Súbežný názov Functions of the personnel marketing from the labor market perspective Autorské údaje Miroslava Szarková Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Personálny marketing a personálny manažment v organizácii : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 5-16. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3843-5 Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
Poznámky VEGA 1/0053/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína Heslá marketing personálny * práca personálna * zdroje ľudské * miesta pracovné * trh práce * konkurencia * prieskum * Slovensko Anotácia Personálny marketing z hľadiska konkurencie a konkurenčných vzťahov. Klasifikácia pracovných miest z hľadiska personálneho marketingu organizácie. Funkcie personálneho marketingu a ich chápanie manažmentmi podnikov v SR (výsledky prieskumu). Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01893-013, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1