Počet záznamov: 1
Odmeňovanie zamestnancov ako nástroj personálneho marketingu
Názov Odmeňovanie zamestnancov ako nástroj personálneho marketingu Súbežný názov Remuneration of employees as a tool of personnel marketing Autorské údaje Zuzana Joniaková Autor Joniaková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Personálny marketing a personálny manažment v organizácii : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 35-53. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3843-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 331.2 - Platy. Mzdy. Honoráre. Odmeny Heslá zamestnanci * odmeňovanie * mzdy * ženy * muži * diskriminácia * rovnosť rodová * regióny * marketing personálny Anotácia Odmeňovanie zamestnancov ako funkcia personálneho marketingu. Starý a nový prístup v oblasti odmeňovania zamestnancov. Faktory vplývajúce na odmeňovanie zamestnancov. Vonkajšia konkurencieschopnosť systému odmeňovania. Diskriminácia v odmeňovaní ako bariéra personálneho marketingu podniku. Rodový mzdový rozdiel. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01893-006, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1