Počet záznamov: 1  

Odmeňovanie zamestnancov ako nástroj personálneho marketingu

  1. Názov Odmeňovanie zamestnancov ako nástroj personálneho marketingu
    Súbežný názovRemuneration of employees as a tool of personnel marketing
    Autorské údajeZuzana Joniaková
    Autor Joniaková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Personálny marketing a personálny manažment v organizácii : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 35-53. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3843-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.2 - Platy. Mzdy. Honoráre. Odmeny
    Heslá zamestnanci * odmeňovanie * mzdy * ženy * muži * diskriminácia * rovnosť rodová * regióny * marketing personálny
    AnotáciaOdmeňovanie zamestnancov ako funkcia personálneho marketingu. Starý a nový prístup v oblasti odmeňovania zamestnancov. Faktory vplývajúce na odmeňovanie zamestnancov. Vonkajšia konkurencieschopnosť systému odmeňovania. Diskriminácia v odmeňovaní ako bariéra personálneho marketingu podniku. Rodový mzdový rozdiel.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01893-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.