Počet záznamov: 1
Os new media como instrumento de comunicacáo política: estudo do caso das eleicóes legislativas em 2011 na Península Ibérica
Názov Os new media como instrumento de comunicacáo política: estudo do caso das eleicóes legislativas em 2011 na Península Ibérica Preklad názvu Nové médiá ako nástroj politickej komunikácie: prípadová štúdia parlamentných volieb v roku 2011 na Pyrenejskom polostrove;New Media as a Political Communication Tool: A Case Study of the 2011 Parliamentary Elections in the Iberian Peninsula Autorské údaje Maria Barbosa, Joana Motta, Nuno Brandáo, Sandra Filipe, Juraj Chebeň Autor Barbosa Maria Spoluautori Motta Joana Brandáo Nuno Filipe Sandra Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument International Business and Economics Review. No. 4 (2013), pp. 235-247. - Lisboa : Deplano Network, 2013. ISSN 1647-1989 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu portugalčina Krajina vydania Portugalsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing politický * komunikácia * politika * kampane volebné * stránky webové Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01930-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1