Počet záznamov: 1  

Os new media como instrumento de comunicacáo política: estudo do caso das eleicóes legislativas em 2011 na Península Ibérica

  1. Názov Os new media como instrumento de comunicacáo política: estudo do caso das eleicóes legislativas em 2011 na Península Ibérica
    Preklad názvuNové médiá ako nástroj politickej komunikácie: prípadová štúdia parlamentných volieb v roku 2011 na Pyrenejskom polostrove;New Media as a Political Communication Tool: A Case Study of the 2011 Parliamentary Elections in the Iberian Peninsula
    Autorské údajeMaria Barbosa, Joana Motta, Nuno Brandáo, Sandra Filipe, Juraj Chebeň
    Autor Barbosa Maria
    Spoluautori Motta Joana
    Brandáo Nuno
    Filipe Sandra
    Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentInternational Business and Economics Review. No. 4 (2013), pp. 235-247. - Lisboa : Deplano Network, 2013. ISSN 1647-1989
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuportugalčina
    Krajina vydaniaPortugalsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing politický * komunikácia * politika * kampane volebné * stránky webové
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01930-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.