Počet záznamov: 1  

Dostupnosť ako základný prvok atraktívnosti predajne

  1. Názov Dostupnosť ako základný prvok atraktívnosti predajne
    Preklad názvuAccessibility as an essential element of attractiveness of the retail unit
    Autorské údajePavol Kita
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 12, č. 29 (2013), s. 46-56. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2013. ISSN 1335-9746
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá predajne * konkurencieschopnosť * siete obchodné * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová
    AnotáciaAnalýza dostupnosti maloobchodných predajní v meste Bratislava a možnosti zvýšenia ich atraktívnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 00181-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 28-30

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.