Počet záznamov: 1  

Prečo politika a politici potrebujú politický marketing

  1. Názov Prečo politika a politici potrebujú politický marketing
    Preklad názvuWhy Politics and Politicians Need Political Marketing
    Autorské údajeJanka Zvončeková
    Autor Zvončeková Janka EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013, 1. časť A - G, 2. časť H - L, 3. časť M - Sta, 4. časť Sto - Z. S. 844-851 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 32 - Politika
    Heslá politika * kampane volebné * strany politické * marketing politický * komunikácia masmediálna * imidž
    AnotáciaNástroje, vďaka ktorým si politické strany osvojujú marketingové postupy a dokážu tak lepšie odpovedať na výzvy súčasného politického trhu. Štúdium politického marketingu môže stranám výrazne pomôcť k dosiahnutiu politického úspechu. Možnosti politického marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01994-049, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.