Počet záznamov: 1
Digital Identity Creation as the Basis for E-marketing Campaigns
Názov Digital Identity Creation as the Basis for E-marketing Campaigns Preklad názvu Vytváranie digitálnej identity ako základ pre e-marketingové kampane Autorské údaje Andrej Miklošík, Matúš Borguľa Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Borguľa Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing identity : design that sells : conference proceedings from international scientific conference 4th-5th November 2013, Smolenice, Slovak Republic. S. 335-351. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-546-1 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0418/11. - VEGA 1/047/11. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá technológie nové * marketing elektronický * marketing vzťahový * ekonómia * digitalizácia * siete sociálne Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02049-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1