Počet záznamov: 1  

Digital Identity Creation as the Basis for E-marketing Campaigns

  1. Názov Digital Identity Creation as the Basis for E-marketing Campaigns
    Preklad názvuVytváranie digitálnej identity ako základ pre e-marketingové kampane
    Autorské údajeAndrej Miklošík, Matúš Borguľa
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Borguľa Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMarketing identity : design that sells : conference proceedings from international scientific conference 4th-5th November 2013, Smolenice, Slovak Republic. S. 335-351. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-546-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0418/11. - VEGA 1/047/11. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá technológie nové * marketing elektronický * marketing vzťahový * ekonómia * digitalizácia * siete sociálne
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 02049-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.