Počet záznamov: 1  

Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe

  1. Názov Implementácia marketingových teórií do činností vybraných slovenských univerzít ako predpoklad konkurencieschopnosti univerzitného vzdelávania v integrujúcej sa Európe : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/2555/05 : doba riešenia 01/2005 - 12/2007
    Autorské údajevedúca projektu: Vanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Vokorokosová Renáta
    Polák Matej EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Gazda Vladimír
    Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Rimarčík Marián
    Hornáčková Darina
    Viestová Kristína
    Štofilová Jana
    Jurková Jana
    Pčolinská Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Žiaran Pavel
    Nimrichterová Jana
    Meteňko Anton
    Bačo Tomáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Fabian Viktor
    Vydavateľské údajeKošice, 2008. - [30 s.]
    PoznámkyVEGA 1/2555/05
    Druh dokumentusprávy výskumné
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.1 - Ekonomická veda
    Heslá veda ekonomická * právo
    Kategória EPCSprávy o vyriešených vedeckovýskumných úlohách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01973-001, kópia plného textu


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.