Počet záznamov: 1  

Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente

  1. Názov Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : záverečná správa za celú dobu riešenia projektu VEGA 1/0493/08 : doba riešenia 01/2008 - 12/2009
    Autorské údajevedúca projektu: Vanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Bačo Tomáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Meteňko Anton
    Gazda Vladimír
    Jurková Jana
    Pčolinská Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Fabian Viktor
    Nimrichterová Jana
    Kocák Vladimír
    Vydavateľské údajeKošice, 2009. - [13 s.]
    PoznámkyVEGA 1/0493/08
    Druh dokumentusprávy výskumné
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.101.542 - Mikroekonomika
    Heslá mikroekonomika * marketing manažment * ekonomika vedomostná
    Kategória EPCSprávy o vyriešených vedeckovýskumných úlohách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01985-001, kópia plného textu


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.