Počet záznamov: 1
Stratégia kastumizácie v podmienkach globálnej hospodárskej krízy
Názov Stratégia kastumizácie v podmienkach globálnej hospodárskej krízy Súbežný názov Castumization strategy in conditions global economic crisis Autorské údaje Dana Hrušovská Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza III. : zborník vedeckých prác. S. 86-92 [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3555-7 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Poznámky VEGA 1/0100/13 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá podnik * zákazníci * stratégia obchodná * odbyt * marketing * kríza hospodárska Anotácia Masová kastumizácia je novým prístupom podniku k svojim zákazníkom, kde sa zákazník ako jedinec stáva trhom. Stratégia kastumizácie vytvára hodnotu pre zákazníka tým, že mu umožní získať produkt na mieru z hľadiska diferenciácie produktu, ale zároveň spĺňa kritériá efektivity masovej produkcie. Teoretické východiská stratégie kastumizácie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02096-007, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1